Mi chjamu Shi Heng Jin

Cù un nome mundiale Rainer Deyhle

È sè vulete u vostru novu maestru Chan. Un maestru Chan deve esse cum'è un sveglia, cum'è l'alarma chì ci sughjenu da u lettu in una mattina. Ci hà da aiutà vi à svegliammi, indicà à un puntu cù u dito stesu.

U modu di ghjucà di a vita, ùn aghju mai vulutu esse un maestru Buddista, perchè mi?

In fondo, però, sà chì possu, deveru, è micca altrimenti, cumpiendu questu compitu.

Più di 30 anni fà sò andati in Cina, à u famosu Tempiu Shaolin, un monasteru buddista in a Pruvincia di Henan. Quì aghju vissutu per un bellu pezzu cù i monachi di u monasteru, aghju fattu amici, amparatu kung fu è sò messu in cuntattu cù l'insignamenti di u Buddha.

Quandu l'abbé Shi Yong Xin m'hà dumandatu di fundà u Tempiu di Shaolin in Germania in u 2000, u spiritu di u maestru hè ghjuntu più vicinu à mè.

Un bonu maestru di Chan, cum'è una cipolla, pò caccià un strato di a persunalità di l'anziana dopu l'altru, porta u tema di l'illuminazione à a testa una volta è aiuta dopu à u svegliu.

Vogliu esse u vostru sveglia, u vostru alarme, l'omu chì vi accumpagna in u svegliu.

U vostru maestru, u vostru maestru, u vostru cumpagnu in viaghju, u vostru amicu.

Buddhismu in vistimenti novi

Hè statu un longu prucessu chì m'hà fattu un Buddista.

Ùn pudete micca dì chì sta succede da a notte.

In a mo ghjuventù ùn aghju avutu micca interessu in l'insegnamentu di u Buddha, puderia solu surrisu dolce à e persone chì parlavanu di karma, di l'illuminazione o di rinascita.

Kung-fu hà fattu a filosofia di l'omu santu più è più familiar à mè, ma ùn aghju micca pigliatu in seriu. Ma eru più interessatu à i so punti di vista, l'approcciu pacificu è calmu di a vita m'hà fattu vogliu più.

I mo tentativi di leghje in u Buddhismu ùn anu ancu successu. Sia aghju trovu testi antichi, scritti in una lingua longa, micca faciule da leghje è da pocu capiscitoghju, o aghju trovu una cunsiderazione storica, storica.

Aghju trovu solu e parole più vaghe nantu à l'essenza di u so insignamentu, l'illuminazione. Sò chì ghjè oghje. Buddha stessu ùn avia mai lasciatu una guida per u svegliu è perchè a maiò parte di i scrittori di quelli scritti ùn anu micca sperimentatu illuminazione.

Senza sperienze cù l'illuminazione, i testi nantu à u Buddhismu ùn anu micca esse scritti. Quandu a mo biografia "Shaolin-Rainer" hè apparsu in 2019, assai persone mi dumandonu: "Rainer, perchè ùn mette micca i vostri pensi nantu à u paper"?

Cum'è un avucatu, ùn hè micca difficiule per mè di scrive scritture, ma scrivite l'insignamenti di u Buddha?

Cù ligera dubbiu aghju d'accordu è hè cusì chì u mo blog hè statu creatu, chì hà righjuntu milioni di persone in un pocu tempu è ponu avà leghje in più di 160 lingue di u mondu.

À mè, u Buddhismu ùn hè micca una religione, hè una filosofia è una visione mundiale.

Buddha ùn hà mai sentitu cum'è Diu, hà dettu esplicitamente chì unu ùn deve micca venerà ellu. Hà cunsigliatu à i so seguitori di circà l'illuminazione.

U Buddhismu in a vita quotidiana

U Buddhismu in a vita quotidiana significa esse attenti à a vita quotidiana.

Eu, Rainer Deyhle, sò u primu Shaolin tedescu ricunnisciutu è hà fundatu u Shaolin Tempel Deutschland in Berlinu è l'aghju diretta per parechji anni.

Spiegà a natura di u Buddhismu Chan (Zen) in una manera simplice è comprensibile; i modi diffirenti di a pratica d'ogni ghjornu sò esemplarii è faciuli di capisce.

U mo novu libru hè oghji in magazinu!

I mo amichi

hr

Vogliu ringraziari a tutti i mo amichi è cunniscenzi chì m'anu accumpagnatu à traversu a mo vita è seguitatu finu à oghje. Eccu: I miei genitori è a mia figlia, u maestru Shi Yan Zi, l'Abbatu Shi Yong Xin, Taema, Ta, Tian Tian & FHY, Georg, Rolf Liem, Carsten Ernst, Shi Heng Zong, Melena, Carsten Römer, Jan R., Bin, Heinz, Yannis, Lufti, Michail, Peter, Ümi, Tien Sy, Stefan Hammer, Andre Mewis, Billy, Traudi, Rainer Hackl, Hurz, Romano, Martin, Ashley, Dr. Cosa. Un ringraziu speciale vai à u mo amicu Karl Kronmüller, chì hà iniziatu tuttu per u libru di Shaolin-Rainer, è di Sven Beutemann, chì m'hà impulsatu l'infinitu per cumincià à scrive per questa pagina.

Shi Yong Xin

Shi Yong Xin

Abbatu Shaolin Temple Chine

Shi Yan Zi

Shi Yan Zi

Maestru Anzianu Shaolin Temple UK

Shi Heng Zong

Shi Heng Zong

Abbot Shaolin Temple Kaiserslautern

Shi Heng Yi

Shi Heng Yi

Maestru Capu di u Tempu di Shaolin Kaiserslautern

U mo maestru Shi Yan Zi

U fucone di ferru

L'incontru cù Yan Zi hà cambiatu assai a mo vita. Quandu aghju parlatu in ellu in u monasteru in questu tempu, ùn aghju micca sapete ciò chì immensu cambiamentu avaria stu brevissimu mumentu per mè. Oghje Shi Yan Zi porta u Tempiu Shaolin in Inghilterra in nome di u venerable Abbate Shi Yong Xin. Shifu (Maestru) Shi Yan Zi, hè unu di i liceani di l'abbate è un maestru di GongFu principali trà i 34 monachi Shaolin. Shi Yan Zi hè stata educata in u College Martial Arts di Shaolin in 1983 è diventa un studiente direttu di l'Abbatu Shi Yong Xin in 1987.

Evitendu tuttu u male, creendu tuttu u bonu, purificando i sensi. Questu hè u vestitu constante di u Buddha.

hr

Allora u Buddhismu ci insegna a so rispunsabilità, ci mostra chì siamu pienamente rispunsevuli di ciò chì facemu è di ciò chì ùn facemu micca, è ùn pudemu micca culpisce à nimu per ellu; chì avemu da ottene e cose cù a nostra propria forza è sforzu. Buddha ci mostra una manera, ma avemu da andà noi stessi.

SHI HENG ZONG, Shaolin Rainer, SHI HENG YI

News

ULTIME STORIE DI BLOG

Maestru Shi Yan Yi:

QUI AMU?

Ùn possu micca ghjudicà se a mo storia hè interessante per voi.

Aghju campatu è esiste, accettatu e sfide, dispiratu, ma sempre luttatu per i mo pedi. Una repetizione ùn hè micca pussibule. Ùn vogliu micca ammuccià u fattu chì un certu orgogliu mi piglia. Forsi si pò ancu sentite cose pusitivi quì è purtate cun voi in i vostri pinsamenti.